close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כל מה שצריך לדעת על תקן ISO 9001

מערכת שורשג תמוז, תשפ25/06/2020

בעל עסק! כבר הצטיידת בתקן ISO 9001 לעסק שלך? אם התשובה היא לא, הגעת למקום הנכון ולצעד הראשון שלך לקראת הצלחה אמיתית בתחום שלך

תגיות:

בעל עסק! כבר הצטיידת בתקן ISO 9001 לעסק שלך? אם התשובה היא לא, הגעת למקום הנכון ולצעד הראשון שלך לקראת הצלחה אמיתית בתחום שלך. לאחר שבידך תהיה הסמכה לתקן, תעמוד בחזית ותוכל ליצור לעצמך בקלות שם ומוניטין חיובי בקרב לקוחות פוטנציאליים. כיצד, אתה שואל? המשך לקרוא וגלה!

תקן ISO 9001 – על מה ובעיקר למה
תקן ISO 9001 הוא תקן המקיף את כל נושא איכות ההתנהלות בארגונים; ביקורת עצמית, תהליכי עבודה, שביעות רצון לקוחות, שירותיות ועוד רבים. עסקים שלוקחים על עצמם לקבל את ההסמכה לתקן, מעוניינים

להימצא בתהליך מתמיד של שיפור והם ייחשבו למקצועיים ואמינים יותר מאחרים. המשמעות? לקוחות אמינים יותר, משיכת ספקים ושיתופי פעולה ענפים. ובכל זאת, האם יש מי שבאמת יבדוק אתכם על זה?

          •            לקוחות פוטנציאליים – נתקלת בלקוח פוטנציאלי מזדמן? נפלה בחלקך הזדמנות לגשת למכרזים גדולים ומשתלמים? ברגע שתעמוד בתקן תוכל לעשות זאת בקלות, ולהיות בטוח שהסיכוי שלך להצליח עולה, ובענק. גופי ענק כגון משרד התחבורה, רשות המים, משרד הבטחון ומשטרת ישראל לדוגמא יעדיפו לעבוד מול חברות העומדות בתקן.

          •            עוד כמה מילים על מכרזים – לא זו בלבד שגופים גדולים ורשמיים יעדיפו לעבוד מול חברה העומדת בתקן, אלא שהדרישה לעמידה בתקן רק הולכת וגוברת כתנאי סף להצלחה במכרז. זאת מכיוון שההסמכה מעידה על רמה גבוהה בארגון; של ניהול תהליכים, שירותיות, מוצר, ועוד.

          •            להיראות טוב כלפי חוץ – גם אם ארגון מסוים יעבוד בצורה הנכונה, היעילה והאמינה ביותר בעולם יהיה לו קשה להראות זאת כלפי חוץ, והרי פרט לעובדה שהעובדים צריכים להיות גאים בעבודתם גם הארגון מעוניין להצליח עם גורמים מבחוץ, ובסופו של הדבר להביא להצלחות כלכליות. ההסמכה לתקן ISO 9001 היא ההוכחה לכך שהארגון מתנהל בצורה איכותית וששווה לעבוד איתו. זה בעצם מה שימשוך אליכם את שיתופי הפעולה, הלקוחות והספקים המעולים שאתם מעוניינים לעבוד איתם.

          •            לא מפסיקים להשתפר – השאיפה להסמכה לתקן מוכיחה שהארגון מעוניין להשתפר ולהתקדם עוד ועוד. הטמעת מערכות ניהול האיכות יסייעו לו לחסוך משאבים שונים ולהשתמש בהם למטרות נעלות יותר, יהפוך את תהליכי העבודה ליעילים יותר, מה שיוביל לשיפור בשירות הלקוחות ובתהליכים נוספים בארגון.

כן, אני רוצה להתקדם!
אם הגעתם עד כאן, בוודאי הצלחנו לשכנע אתכם. ובכן, מצוין, הגעתם למקום הנכון! מכיוון שרוב הארגונים והחברות לא ממש יודעים מאיפה להתחיל להתכונן להסכמת תקן ISO 9001 קמו חברות המתמחות בתהליך ההסמכה לתו התקן המיוחל. בשקיפות מלאה, אמינות ומקצועיות ילוו אתכם נציגי החברה לאורך כל התהליך; החל משלב הבדיקה העצמית ועד לביקורות שתבצעו לאחר שיותקנו מערכות הניהול. כשאתם מלווים על ידי המומחים בתחום, אין ספק שתהיו מוכנים לקבל את ההסמכה מהר יותר משחשבתם.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה